Čísla pro vaše písmenka - měřící kódy
Pavel Pajkrt
Krátké BIO Jeho revírem je SEO a tempo jeho řeči je vražedné... :) Pavel pracuje v Hájedničce jako Online marketing konzultant a Team Leader SEO oddělení. Mezi jeho klienty patří například RWE a IKEA. Baví ho tvořit komplexní strategie, přijímat nové výzvy a pro jeho angažmá do role moderátora šestého CopyCampu hovoří přehled i v dalších disciplínách online marketingu a neuvěřitelná výřečnost.
Filip Kahoun
Téma

Copywriting a emoce

Všichni úspěšní autoři mají jedno společné: Umí skvěle pracovat s lidskými emocemi a efektivně je používají tak, aby pracovaly v jejich prospěch. V čem tohle umění spočívá? A je tahle dovednost otázkou vrozeného talentu, nebo se dá perfektně naučit? Jak vlastně funguje ta nelogická mozková chemie, která je klíčem k úspěchu napříč všemi kreativními obory? A jak se do jejích vzorečků trefit právě při psaní textů? Odpovědi na tyto a další otázky nabídne Filipův příspěvek. Krátké BIO Filip je od roku 2014 hlavním náčelníkem Hájedničky. Má bohaté zkušenosti z oblasti strategického marketingu a manažerského rozvoje. Vždyť více než deset let působil v nejvyšším vedení společností Mall.cz, Generali, Česká pojišťovna a Cetelem ČR a jeho týmy získaly spoustu prestižních ocenění v oblasti PR a online marketingu. Kromě toho se Filip věnuje i storytellingu a marketingu lidských značek, o kterém přednáší a publikuje.
Luboš Květ
Téma

Čísla pro vaše písmenka: naučte se vyhodnocovat výkon svých článků

Jeden článek za druhým. Jak poznáte, že jeden je lepší než druhý? Ukážeme si řadu metrik, skrze které je možné na texty nahlížet. Nebojte nezůstane jen u řečí. Dostanete funkční skript pro svoje weby, tak abyste i vy mohli přínos textů pěkně měřit, ale co především, vyhodnocovat a psát své texty lépe a lépe! Krátké BIO Luboš je kodér se zálibou v analytice. Od střední školy kódoval weby a zabýval se online marketingem. Srdce ho vždy táhlo k vytváření skriptů pro prokročilou analytiku orientovanou na byznys. Sbíral zkušenosti v agenturách marketUP, H1.cz a především na svých projektech s milionovými návštěvnostmi. Pracoval pro klienty: T-Mobile, Škoda Auto, RWE, Cetelem a další.
Jan Kvasnička, Pavel Ungr
Téma

Copywriter s přesahem do SEO a UX? Nutnost!

40 minut plných praktických ukázek z webového copy, které vás přesvědčí, že dobrý copywriter musí mít přesah do SEO i UX. Vždyť copywriter má obrovskou moc, o které kolikrát ani neví. Jak na call-to-action, kam text vůbec nepatří a kdy je ho naopak zbytečně moc? Jak zvýšit CTR v SERPu, jak myslet responzivně a... a mnohem více v SEOUX bloku od Honzy Kvasničky a Pavla Ungra. Krátké BIO Honza Kvasnička se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky “Nenuťte uživatele přemýšlet”. Vyžívá se v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

Pavel Ungr je specialista na SEO a online marketing s desetiletou zkušeností v oboru. Pracuje na volné noze, zkušenosti sbíral v agenturách H1.cz a Ataxo. Krom SEO ho zajímá i UX, copywriting, obsahový marketing a sociální sítě. Pracuje pro střední i větší klienty, jako jsou například Fischer, Mall.cz, Rockaway, Hudy.cz, Internet Info, Peugeot nebo zahraniční projekty Social Bakers či Lectura.
Andrea Moličová, Tomáš Jireček
Téma

Kreativita - Příběhy - Improvizace

Sedíte u stolu se svým počítačem. Pomrkáváte na monitor a kurzor vám to vrací. Nic jiného se ale neděje. Nejde to a deadline se blíží. Co teď? Dá se s tím vůbec něco dělat? Sáhneme do hájemství aplikované improvizace a nabídneme vám inspiraci, jak restartovat mozek. Ukážeme vám také praktické příklady, jak na příběh. Máte pocit, že vaše hlava potřebuje k rozproudění nápadů víc než 30 minut? Tak nepřehlédněte improvizačně-kreativní workshop! Krátké BIO Andrea a Tomáš improvizují už od roku 2009. Improvizace je jejich vášní, koníčkem i povoláním. Kromě hraní s divadelně improvizační skupinou Paleťáci se naplno věnují přípravě kurzů a dílen, jejichž cílem je nejen hraní, ale především osobnostní rozvoj. A právě tenhle nový pohled se stal podmětem k založení agentury Improvision. V rámci svých kurzů pomáhají Andrea a Tomáš lidem z firem a různých organizací najít inspiraci, nastartovat kreativitu a hlavně rozvinout dovednost improvizovat v každé situaci.
Martin Brablec
Téma

Vzrušující nudný obsah

Také jste snili o psaní pro luxusní restauraci, sportovní lovebrand nebo kultovní nakladatelství? A pak přišla první strojírenská firma, první e-shop s vrtačkami a první nesrozumitelný software.
Nuda? Ani náhodou. Stačí maličkost. Dívat se na obsah očima zákazníků. A pochopit, že pro ně často "ta divná věc" znamená celý svět.
Ukážu vám, jak se s nudným obsahem vypořádat, a přihodím 6 příkladů včetně odkrytých čísel. Na nich uvidíte, jak může na první pohled nudný obsah v nudném oboru uspět a vydělat peníze. Krátké BIO Martin Brablec je copywriter s 10 lety zkušeností. Dnes vede Obsahovou agenturu, firmu specializovanou na dlouhodobé dodávání copywritingových a content marketingových služeb. S devítičlenným týmem se stará o to, aby měly značky jako Home Credit, CZC.cz, Cígler Software, Waldviertler Sparkasse, Kolonial nebo JIC fungující obsah. Poznáte jej podle permanentní potřeby vylepšovat texty, litrové termosky plné kávy a náhodných zranění z hraní se synem.
Tomáš Houska
Téma

Jsme lidi, ne? Tak proč jimi nejsme i na Facebooku?

Jak komunikuje tradiční a zavedená organizace, jakou Český olympijský výbor bezesporu je, v 21. století? I prostřednictvím Facebooku. Před olympijskými hrami v Riu tak nakoukneme do olympijského zákulisí a ukážeme si příklady nejzajímavějších příspěvků na sociálních sítích z minulých olympiád. A dozvíte se i to, jaké to je pracovat s nejlepšími českými sportovci. Krátké BIO Tomáš je jeden z tiskových mluvčích Českého olympijského týmu, má na starosti primárně digitální komunikaci. Nesnáší postplány, marketingové poučky o contentu, nevěří na zázraky, ale doufá v náhodu. Na sociálních sítích bojuje za to, aby sportovaly i budoucí generace, nebo aby o sportu alespoň věděly.
Barbora Šťastná
Téma

Jak jsem začala psát Šťastný blog

Jednoho říjnového podvečera roku 2010 jsem vystoupila z tramvaje a ve výloze vietnamského zelinářství jsem zahlédla svůj podmračený, naštvaný obličej. Lekla jsem se: "Tohle jsem opravdu já?" A přemýšlela jsem o tom, jak to změnit. O pár dní později jsem o tom začala psát Šťastný blog. V té chvíli jsem ještě netušila, že psaní blogu mi vydrží dalších šest let a že doopravdy změní můj život. Krátké BIO Bára Šťastná je blogerka, autorka dvou knih a šéfredaktorka časopisu Moje psychologie. Ve svém Šťastném blogu testuje různé zůsoby, jak být šťastnější v každodenním životě. K nejdůležitějším ingrediencím každodenního štěstí podle ní patří dobré vztahy, drobné radosti, schopnost žít v přítomném okamžiku a odvaha spřátelit se s vlastn nedokonalostí.
Pavel Kropáček
Téma

Mají si copywriteři a právníci co říct?

Píšete texty a nevíte, jak se bránit proti jejich kopírování? Pracujete v rámci marketingové strategie s klíčovými slovy a brandovými frázemi týkající se konkurence nebo se o konkurenci přímo zmiňujete a nevíte, zda je to v souladu se zákonem? Pak je tahle přednáška určená právě pro vás. Tyto a další otázky vám zodpoví advokáti specializující se na e-commerce. A mimochodem, dozvíte se i původ slova spam! Krátké BIO Pavel Kropáček se specializuje se na obchodní právo. V oblasti práva e-commerce provozuje jeho advokátní kancelář web PravoProPodnikatele.cz, skrze který poskytujeme právní služby internetovým podnikatelům. Spolu s kolegy připravil stovky různorodých obchodních podmínek a smluv pro e-shopy a webové projekty. Poskytuje specializované právní poradenství online podnikatelům. Publikuje odborné články z oblasti IT práva a práva duševního vlastnictví.
Daniel Gamrot
Téma

Deset kroků k vyšší produktivitě

Neodkládat. Kontrolovat a plnit termíny. Delegovat úkoly. Mít systém... Určitě jste již viděli a slyšeli mnoho rad, jak pracovat “lépe". Že vám málokterá z nich pomohla? Věřte mi, nejste v tom sami. Pojďme to společně změnit. Představím vám deset jednoduchých kroků, díky kterým odstartujete cestu za dosažením záměrů. Začněte od kteréhokoliv z nich. A pusťte se do něj ještě dnes. Krátké BIO Daniel Gamrot je lektorem osobní produktivity a propagátorem efektivního využití digitálních technologií ve firmách. Jako šéfredaktor vede základnu osobního růstu Mít vše hotovo. Založil portál LifeNotes, skrze který šíří myšlenku bezpapírové kanceláře. Jen za poslední rok prošla jeho semináři více než tisícovka účastníků z firem jako Orange Slovensko, J&T Services, H1.cz nebo Moravia IT, se kterými pracoval na zvýšení produktivity práce.
Janek Rubeš
Téma

Praha versus taxi: Videa, která začala revoluci

Pražské taxíky jsou téma, kterému se věnoval snad každý novinář od roku 1990. Víceméně vždy bez úspěchu. Jak se mi podařilo dostat 5 pražských taxikářů a jednoho úředníka “za mříže”? A proč bych se do podobného projektu už nikdy nepustil. A havně, kdo mě za to platí. Krátké BIO Jmenuji se Janek a má videa jsou tak slavná, že o nich jednou napsal článek Jiří Ovčáček.
Hájednička
Kluci a holky z Hájedničky
Je to tak - letošní CopyCamp je naše dílo! Máme za sebou desítky hodin práce, spoustu menších i větších porad a stovky a stovky odeslaných a přijatých e-mailů, smsek a zpráv na Facebooku. Ale bavilo nás to. A moc! :)
Lucka, vrchní velitel copycampích sil. Namočená ve všem a přilepená k textům, tabulkám, prezentacím a telefonnímu sluchátku. Bojovnice proti stresu.

Luboš, vrchní krotič HTML tagů, který vdechl život webu. Konstruktivní kritik, který nutí přemýšlet, jestli se z dobrého nápadu nemůže stát skvělý, nebo rovnou dokonalý nápad.

Monika, bez které by nebylo skvělého Dlabačova. Styčný důstojník mezi Hájedničkou, partnery i přednášejícími. Motivátor, optimista, hrotový útočník, který akce dohrává do vítězného konce :)

Martina „má na triku“ workshopy a část textů spojených s CopyCampem. Členka týmu „Copy válí!“, který letošní CopyCamp stavěl od prvního do posledního písmenka.

Šárka se stará o to, aby všechny faktury a všechny platby našly svůj cíl. Trpělivě komunikuje, vysvětluje, upravuje a přepisuje tak, aby všichni byli maximálně spokojení.

Markéta, kreativní duše, která se stará o to, aby příspěvky na Facebooku byly kreativní a originální, a vůbec aby celý CopyCamp nezapadl do průměrné šedi. Šiřitelka skvělých nápadů i nálady.

Péťa, držitelka titulu „nejkrásnější podavačka mikrofonu“ z loňského CopyCampu. Jinak se stará o to, aby se o CopyCampu vědělo na všech kanálech, kterými Hájednička disponuje.

Mari, autor „kabátku“, do kterého jsme letošní CopyCamp oblékli. „Hele, něco mě napadlo…“ v Pavlově podání znamená obvykle geniální nápad, který nikoho jiného nenapadl.